Ви знаходитесь тут:
- Головна
- Методична робота
Методична робота
ЄДИНА НАУКОВО-МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМА ЛІЦЕЮ
Новітні інформаційно-комунікаційні технології як важливий ресурс удосконалення підготовки конкурентноспроможного робітника
2017-2018 н. р. (вивчення проблеми) | 2018-2019 н. р. (впровадження) | 2019-2020 н. р. (досвід) |
Теоретичні та методичні аспекти впровадження інформаційно-комуніка-ційних технологій | Удосконалення навчальної та професійної компетенцій учасників навчально-виховного процесу на основі застосування новітніх ІКТ | Досвід і перспективи впровадження новітніх інформаційно-комуніка-ційних технологій |
Пріоритетні завдання педагогічного колективу ліцею по реалізації єдиної науково-методичної проблеми
- підвищення якості професійної підготовки кваліфікованих робітників шляхом створення умов для розвитку і реалізації творчого потенціалу учнів, впровадження інноваційних педагогічних та виробничих технологій;
- дослідження рівня розвитку творчого мислення учнів, моніторинг якості навчання та рівня розвитку ключових компетентностей учнів;
- впровадження гнучких моделей організації навчально-виховного процесу із використанням інформаційно-комунікаційних технологій, відповідно до здібностей та нахилів учнів; стимулювання креативності учнів та активізація їх самостійної роботи;
- формування позитивної мотивації навчання, допомога учням в оволодінні стратегією життєвого проектування та самореалізації особистості, створення можливостей для компетентісного навчання;
- використання сучасних ІТ-технологій у методичному арсеналі педагогічних працівників ліцею; мотивація до моделювання навчального процесу на основі нових технологій;
- підготовка педагогічних кадрів до впровадження нових методик викладання, використання інноваційних технологій, зокрема, сучасних ІТ-технологій, для реалізації компетентісного підходу при підготовці кваліфікованих робітників;
- осучаснення матеріальної бази та комплексно-методичного забезпечення навчального процесу.
Основні завдання методичної роботи
- організаційно-методичне забезпечення програм розвитку професійно-технічного навчального закладу;
- удосконалення змісту, форм і методів навчання та виховання учнівської молоді, забезпечення єдності, органічного взаємозв’язку загальноосвітньої та професійної підготовки учнів і слухачів на основі принципів гнучкості, наступності, прогностичності, ступневості професійно-технічної освіти;
- розвиток педагогічної та професійної майстерності педагогічних працівників, їх загальної культури, створення мотивації і умов для професійного вдосконалення;
- інформаційне забезпечення педагогічних працівників з проблем педагогіки, психології, інформування про досягнення науки передового педагогічного та виробничого досвідів;
- організаційно-методична допомога у розвитку педагогічної творчості, експериментально-дослідницькій роботі, впровадженні результатів наукових досліджень, передового досвіду, педагогічних технології тощо;
- створення комплексно-методичного забезпечення предметів і професій, розробка та видання навчальних, методичних посібників, рекомендацій, наочних засобів навчання;
- забезпечення інтеграції навчального процесу, науки і практики;
- підготовка до атестації педагогічних працівників.
Головна мета методичної роботи
надання дієвої допомоги педагогічним працівникам у розвитку їх професійної майстерності та рівня психологічної підготовки, удосконаленні організації навчання та виховання, процесу активізації творчого потенціалу кожного викладача та майстра, формуванні здатності до швидкої адаптації в умовах, що постійно змінюються.
В організації ефективної методичної роботи ліцею важлива роль належить методичному кабінету. Методичний кабінет ліцею оснащений тематичними стендами, телевізором, персональним комп'ютером, принтером, є доступ до глобальної мережі Інтернет. Зібрана бібліотека методичної літератури для забезпечення навчально-виховного процесу. Створено методичну скарбничку методичних матеріалів з різних питань педагогічної діяльності. Постійно проводяться огляди періодичних педагогічних видань.
Діяльність методичного кабінету створює умови для самоосвітньої індивідуальної роботи викладачів, забезпечує їх необхідною науково-методичною літературою, організовує для них консультації; розглядає і рекомендує до затвердження план роботи методичних комісій викладачів; допомагає в організації роботи теоретичних семінарів для викладачів та інших форм колективної методичної роботи; організовує роботу щодо надання методичної допомоги молодим педпрацівникам та педпрацівникам, які отримали рекомендації під час атестації; веде роботу щодо пропаганди передового педагогічного досвіду шляхом підготовки і проведення педагогічних читань, науково-практичних конференцій, організації педагогічних виставок, творчих звітів педпрацівників, випуску методичних бюлетенів, взаємовідвідування уроків тощо.
Кiлькiсть переглядiв: 1637